Karımı siktiler

Merhabalar ben hakan. Ben hikaymde karım ile otobüste başımızdan geçen taciz tecavüz ve o an aldığım zevki anlatmaya çalışacağım. Karım şeyda ile evliliğimizin ilk yıllarıydı ben işte idim evi telefonla arayarak isterse gezmeye götürebileceğimi söyledim tamam dedi hazırlanıp çıkmasını söyledim Ankara yı bilenler gençlik parkınıda iyi bilirler opera durağında buluşacaktık karım otobüsle
gelecekti durakta beklemeye başladım karım indi ama perişan bir halde zira otobüs çok kalabalıktı, yolun bitmek bilmediğinden yakınıyordu anlaşılan rahatsız etmişlerdi. Neyse sonunda geldim ya diyerek ohh çekti ama benim dikkatimi çeken birşey vardı otobüsten karımın arkasından inen 2 genç peşimizdelerdi ama karım bunun farkında değildi biz gençlik parkına girdik bu arada karım da çok seksi olmuştu havanın sıcak olmasından dolayı penye diz üstü bir etek ve japon kol bir bluz giymişti biz doğru lunaparka girdik çok kalabalıktı. Girişte bir stand vardı başı çok kalabalıktı meraktan yanaştık üzerinde şehir isimleri yazılı kutular vardı ortada bir sincap kutulara para basıyorlar sincap hangi kutuya girerse para basanlar Marlboro kazanıyor bizde denemek istedik ve yanaştık aradan 2 veya 3 dakika geçti karımda kıpırdanmalar oldu göz ucuyla baktığımda o iki genci gördüm bizi takip etmişlerdi karıma taciz ettikleri aşikardı karım bana...
hissettirmemeye çalışıyor mizacen sıkılgan bir tip olduğu için ve rezalet çıkmasından çekinmiş olacakki sesini çıkarmıyor ama arkadakininne yaptığını hiissedebilmek için elimi karımın omuzundan indirdim bir kola çarptım hava kararmak üzereydi oğlanın elinin eteğin altında olduğu kesindi biri arkamızda diğeri önümüze doğru yan gelmiş sol koluyla karanlıkta önden parmaklarını kullanıyordu göz ucuyla gördüm o an şaşırmıştım birazda çekindim ne yalan söyleyim karıma ellenmesi birazda hoşuma gitmişti karımla ben standın paravanına yapışık durumdaydık karım ara sıra kalçasını öndekinden kaçırıyor bu sefer arkadaki el içinde ama eli elimdeydi avuçlarının terlediğini hissedebiliyordum bir an ahh diya ses geldi karımdan ben anlamazlıktan gelip ne oldu ayağınımı burktun dedim zira bastığımız yer iri çakıllarla doldurulmuştu oda hı hı dedi istersen çıkalım dedim karımsa sigara almadan mı çıkacağız dedi belliki onunda hoşuna gitmişti ben ozaman çıkıyım su alıp geleyim dedim ve musade isteyerek kalabalığı yardım büfe den bir hışımla suyu alıp olanları 1-2 dakikada olsa izleme fırsatı buldum kendime arkadan girdim ve tam yanaşmadam olanları izleme başladım arkadaki koluna kadar eteğin altında resmen amını okşuyordu artık olaya durdemem gerektiğini hissettim ve karıma hadi çıkalım dedim ve eller etk altından çıkarken oradan ayrıldık ilerlerken peşimizde olduklarını fark ettim karım hoşaf olmuştu parkın içinde bir banmka oturduk o ara elimi etek altına soktum öperek karanlıktı amı vıcık vıcıktı sanki çiş yapmış gibiydi ayakta sikmiş olamazlardı bu ne haldiyecek oldum durumu anlamazlığa verdim ve parktan çıktık yürüyerek dolmuşa gittik o iki genç de dolmuşa bindiler biz indik onlarda arkamızdan apartmana girdiğimiz an bir hışımla arkadan yanaştı ve bıçak çekerek sesini çıkarma kapıyı aç dediler ikiside bıçaklıydı eve girer girmez karıma çullandı biri sabahtan berri bizi mahvettin ne sıcak amın varmış diyerek karıma saldırdı sesinizi çıkarmayın yoksa burası kan gölüne döner dedi bir hışımla karımın eteğini sıyırarak kilotunu çıkardı kılsız amcığı ortadydı bir gözü bende , benim gırtlağımda bıçak oğlan karımın amını yalamaya başladı sen çoktan uçmuşsun bile diyerek karıma birde tokat attı zevk almıyormusun orospu diye bir daha tokat karım gözüyaşlı bir şekilde ağlamaklı ama istenenenlere boyun eğiyordu oğlan amını öyle bir yalıyorduki şapırtısı yankı yapıyordu karım ise gözleri kapalı benden utanıyor ama oğlan kalçasını kaldırdı belşnden tavana doğru dikti sonra ayağa kalktı seni öyle bir sikeceğim diyerek pantolonunu indirdi siki kocaman ve kalındı amının kenerında sürttü suyuyla ıslattı ve zorladı karıma sokamıyordu kafası kalındı sonra bir hamle ile girdi ve köküne kadar soktu karım bir ahh çekti ki canı yandığı belliydi kızlığını bozarken bile ben bu kadar acı vermemiştim oğlan kendi ayakta karımın apış arasında gidip gelidikçe karımda bir inilti şeklinde sesler gelmeye başladı belliki zevke geliyordu ama belli etmemeye çalışıyordu oğlan boşalmak bilmiyordu sonunda içine patladı karımın amından sikini çekmesiyle şlop diye ses geldi yarrağı mantar başı gibi olmuştu ohh diyerek üzerine abandı sonra diğeri yer değiştiler ben senin doldurduğun yerden sikmem arkadaş diyerek arka deliğine tükürük attı karım sırt üstü yatarken arkadan girmeye çalıştı arkası küçücüktü girmeyi denedi başaramadı sinirlendi ve kalçalarına tokatlar atmaya başladı ne sıkıyorsun kendini kaltak diye bağırıyordu amından siken ise oğlum sen önünü yap aynı arka gibi daracık bu herif karıyı hiç sikmemiş herhalde diye diilmi lan diye bana sordu sonra yok abi ben bu afeti arkadan sikecem kafaya koydum dedi bak şimdi diyerek önce amına soktu çekti karım acıdan inliyordu yarağımı yağladım şimdi girer diyerek karımın arka deliğine zorladı girmeyşince işer gibi yap kaltak dedi karım ıkındı tamam şimdi normale döndedi ve abandı karım ah çekti bağırmasın diye eliyle ağızını kapattı arkadan sikmeye başladı götdeliği kanlar içinde kalmıştı karımda iniltyiler yükseldi elinde değildi oğlan homurtuyla boşaldı ve kalktı karımı amı götü dağılmıştı sonra tehditler savurarak yemek yediler karımı birerkez daha siktiler sonra benimde sikmemi istediler benim sikişimi seyrederken karım ağlamaktan mahvoldu sonra bizi bıraktılar gittiler karımla sabaha kadar oturduk sıcak duş aldık olanları yaşamadığımı say unutalım dedim ve ona moral verdim evliliğimiz hala devam ediyor unutmak bir yana bazen fantazimiz bile oluyor hatırladıkca sikişiyoruz. Bu olaydan sonra tecavüze uğramak adına değil ama tacize uğraması için taşıtlarda ve kalabalık ortamlarda kendimize yer arıyoruz. selamlar...

tatilde deniz kenarında başımızdan geçen diğer hikayemizide yazacağım bekleyin yorumlara açığım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ee ikinci nezmn merakla bekliom

Adsız dedi ki...

merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim. güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu olup özelim açıktır kendine güvenen cesur bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar bir gencim arzularınızı ve hayallerinizi özgürce yaşamak istiyorum diyen olgun samimi bayanlar 3cü tek erkek arayan evli çiftler evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın saygı güven temizlik ve gizlilik içinde tanışalım 05364131029 aloneman1980@hotmail.com

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87