Otobüste

Göreve yeni başladığım zamanlardı. Bindiğim otobüs bir kaç durak sonra bayağı kalabalıklaştı.Arkaya doğru ilerledim. Daha da gidecek yer kalmamıştı. Üniformalarından


liseli oldukları belli olan 3 kız vardı yakınımda. İki kişilik yer boşalınca ikisi oturdu diğeri ayakta kaldı.Bu arada ben biraz daha ilerleyince ayakta kalan 3. ncü kız tam önümde kaldı.Otobüs hareket ettikçe götü bana sürtüyordu, benim sikimde dimdik tabi. Bir
ara arkadaşlarıyla konuşmak için eğildi, domalmış vaziyette götü bana iyice yapıştı. Ben heyecandan kıpkırmızı oldum kan ter içinde. Otobüsün hareketleriyle

birlikte birbirimize ritmik hareketlerle iyice sürtünmeye başladık.Hoşuna gitmiş olacak ki domalmış vaziyette kaldı, arkadaşlarıyla konuşma bahanesiyle.Bende kendi istiyor diye, sikimi iyice dayadım.Dayadıkça kıkır kıkır gülüyordu. Bu vaziyete fazla dayanamayan sikim,bir fışkırdı ki, pantolonumun paçası sırıl sıklam. gideceğim yere varmadan mecburen

indim. Bir köşeye çekilip kurumasını bekledim. O vaziyette yürüyemezdim.Yıllar geçti ama hala o kız aklımda.Şimdi evlenmiştir ve kocasına neler yaşatıyordur 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim. güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181 umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu olup özelim açıktır kendine güvenen cesur bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

Unknown dedi ki...

merhaba ıstanbulda yaşıyorum 28 yaşındayım kumral oldukçada yakışıklı ve çekici sayılırım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen olgun hanımlardan çagrı yada msj bekliıyorum 0541-385-81-85

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87